Bebegim 4ay 26 günlük 1bucuk aydır aynı huysuzluk ,memeye aglamalar, gece 3saatte bir uyanmalar, uykuya direnme ne ararsan var.resmen bu atak içimden gecti diyebilirm. Ne zaman biter bana bi yol gösterin evde hiçbir iş yapamıyorum gündüz 10dk uyuyor kalkıyor ve ağlıyor. Çok sıkıldım bu durumdan uyuyamadığım için de sinirli oluyorum tabiki bebeğime yansıtmam ama beni yipratiyor bu gergin halim😔😔😔