seniyirimmisdafaa bebegmin dilinin uc kısmı haric simsiyah. 3 aydir bestiron demir kullaniyoruz. ben daha yeni farkediyorum. ondan olup olmadigina emin olamadim o yüzden. baska bi saglik sorunu olmasindan endişelendim önemli bisemidir aceba
Feridece28 seniyirimmisdafaa 4. Aydan sonra hep bestiron kullandık ama öyle bir sorunla karşılaşmadık
Sevensevilen seniyirimmisdafaa daha yeni farkediyorsanıx yeni olmuş olabilir. Mutlaka fark ederdiniz bence
seniyirimmisdafaa Feridece28 Vallahi biz de 3 aydır kullanıyoruz Ben de bu zamana kadar hiç dikkatimi çekmedi yani Birkaç gündür fark ettim
Nagiozer Benimde oğlumun dili 3-4 gündür siyahlık var . Demir ilacından olduğunu sanmıyorum . Ek gıda dönemindeyiz . Takip ediyorum .
seniyirimmisdafaa Nagiozer dilinde siyahlık birakcak bise yedirdiginizi dusunuyomusunuz ben oyle olduğunu düşünmüyorum🤔
seniyirimmisdafaa Sevensevilen evet evet 3 4 gündür var oncesinde yoktu cok garip cikmiyoda. karbonatlı suyla temizlicem bakalim
Norveckizi Nagiozer avokado yapabilir belkı Mantıklı Ama demir damlası renk bırakmıyor… Ferrum fılan bırakıyor sadece
seniyirimmisdafaa Nagiozer ben avokado yedirdigimde olmamisti cok garip bestiron verdikten sonra tükürmesin diye hemen emziğini veriyodum son zamanlarda ve illaki emzik diline emerken surtunuyo dilinde kalanlar iyice yapismis olabilir diye dusunuyorm artik 😃 karbonatli suyla temizlemeye çalışıyorum izin verdigi kadar
Nagiozer Norveckizi 4. Aydan beri fermix demir ilacı kullanıyoruz hiç olmadı sürekli takip eden biriyim şuan özellikle diş çıkarma dönemi olduğu için daha sık kontrol ediyorum ağız içini . Bir kaç gün gözlemledikten sonra geçmezse doktora götürücem tabi ki