eraysen nmlgmz Sevvl her markanın içeriği 1 ml de bulunan mg degeri farklıdır o yüzden kilosuna göre hesaplama yapmalısınız devlette verilenlerin mg fazla olduğu için doktorlar kiloya 1 damla diyor fakat özel olarak aldıklarımızın değeri farklı olduğu için aslında doz olarak az almış oluyor
ozgetz Damla olarak değil ama doktorumuz 1 ml dedi sabah aç karnına. Sizin dediğiniz damla çok az olmuyor mu bu durumda ? Damlalıkta 0,5 ml çizgisi var ondan iki kere veriyorum.
Sevvl eraysen ben ocean kullanıyorum 11 aylıklar 11 damla verıyorum doktorumuzun dediği bu doğduklarından beri kiloya göre ilerledi zaten yaşına kadar dedi son 1 ayımız kaldı
eraysen Sevvl doktorunuz kan değerlerine göre değerlendirmesini yapmıştır ama kiloya 1 damla özel olanlar da az geliyor yada kilosuna göre hesaplanmıştır doktorunuz
Sevvl eraysen tüm kan değerleri yerinde demıstı ilk zamanlar çok kansızlardı belki ihtiyaç yoktur dedıgınız gibi ama bencede bu tarz damlalar bebekten bebeğe degısıyor ikizlerimden birisinin bıngıldagı biraz açık digerının kapanmış açık olana 2 fıs digerıne verme artık dedi mesela
eraysen Sevvl yanlış anlamayın doktor değilim ama yenidoğan yoğun bakım hemşireliği yaptım hiç bu şekil hesaplama yapan doktor ile karşılaşmadım
Sevvl eraysen ben bir çok doktora gittim her ay gideriz mutlaka istanbulda ki doktorumuz stabildi zaten o hep öyle derdi buraya geldik burda ki doktorda aynı şekilde ama ilk önce yoğun bakım doktorumuz öyle dedi taburcu ederken bütün bilgileri o verdi hatta ilk ocean o verdı öyle devam ettik artık doktorlar ne dıyorsa onu yapıyoruz siz yine hemsıreynissiniz benim sağlıkla da alakam yok artık onlar ne derse o😂