Satranc çocuklarım arasında 3 yaş var ilk başta elbette zorluğu oluyor küçüğüm doğduğunda büyüğü 3 yaşındaydı illaki huy değişimi oldu kıskançlığı oldu ama şimdi biri 4 diğeri 1,5 yaşında arada yine anlaşamıyolar ama oynadıkları zamanda çok güzel oynuyolar bence ilk çocuk okula başlamadan yapmak daha mantıklı çünkü okul dönemi daha zor gibi geliyor hem yeni okula başla hem yenidoğanla ilgilen çok daha zor olur.Yani arada 3 yaş olması bana ideal geldi