Selam arkadaşlar, doğum yapalı 43 gün oldu ama hala vücut ağrım geçmedi. Bütün kemiklerim eklem yerleri diz kapağı özellikle sırtım belim ağrıyor. Sezeryanda belden yapılan anestezi den mi acaba diye düşünüyorum. Bi halsizlik yorgunluk of çok kötüyüm 😬😬