0000Bahar Kızlar geçen hafta kaşıdı böyle cildini çizdi hep sonradan doktoruna yazdım krem verdi bu hafta sonu götürecem doktora başına gelen var mı kremden sonra daha kaşınmadı ama yaraları da geçmedi bide böyle kuru pütürlü gibi 
0000Bahar 1anaa2evlat eneesini kaşıdı hep yara yaptı sonradan nedense geçmedi pütür pütür doktora cumartesi götüreceğim buraya da fikir alayım dedim ama alamadım 😅