Oğlum geçenlerde 1 hafta yoğun bakımda yattı 3_5 gün de serviste yani 10 gün hastanede yattı . Bu süreçte yanında babası kaldı refakatçi olarak. Gece gündüz çizgi film izletmis . Bağımlı olmuş. Şimdi oğlum Aksama kadar telefon istiyor kavga kıyamet koparıyor . Dün gece uyumadı aglamaktan açtım sustu 10_15 dk izleyip uykuya daldı. 4_5 aylıkken de aynı haltı yapmıştı eşim olacak mal , biraktirana kadar ne çektik. Her ağladığında her oğlumla vakit geçirdiğinde telefon veriyo önüne. Kavga ediyorum sürekli yapma etme diye suçlu ben oluyorum. Şimdi tekrar başladı sayesinde . Ben Tv bağımlısı biriydim aylardır TV açmıyorum ki etkilenmesin bakmasın diye . 10 günde cocucu sabah akşam kesintisiz izletmis . Ne yapmalıyım. Eşime ne demem lazım . Gözünü korkutsam çocukta sorun var diye izletmeyi bırakır mı . Ben aksama kadar iki çocukla nefes almaya vakit bulamıyorum, ama beyfendi kendi 5 dakka oyalayamaz gelir gelmez açar telefon koyar önüne yeterki kolay olsun.