Merhabalar öncelikle. Bir kaç yol önce yaptırdığım kanal tedavili dişim ağrıyordu doktor çekicekdi fakat iltihap olduğu için çekmedi bir kutu antibiyotik içtim iltihap geçmedi şimdi ikinci kutuyu içiyorum yine geçmezse doktor yapacak birşey yok çekeceğim dedi. İltihaplı dişim çekilmesinde bir sorun olur mu iltihap geçicek gibi durmuyor çok fazla ağrım var git gide ağrı artıyor.