Uykudan uyandığı zaman ağlayarak uyanıyor gündüz uykuya geçmesi bi tık uzadı birde algıları çok açıldı başka bir olumsuzluk yok 1 haftadır böyle 4 ay 7 günlük birde emiyo doyduğu zaman geri çekiliyor gülüyor bana bakıyor geri tekrar emiyor ama 1 kere emiyo sonra gene aynı böyle olunca bırakıyorum ağlamıyor doyduğunu ordan anlıyorum yanlış mı yapıyorum ?