Hareketvakti Kızlar bebeğim için makarna yapmıştık ama çok fazla geldi bize bebeğim de çok iştahlı değil baya kaldı elimizde 😕 bozulsun çöpe gitsin istemiyorum o yüzden satmaya karar verdim almak isteyen olursa iletişime geçebilir buradan ☺️