nazogelin75 Merhaba anneler, bebeğim yarın 7 aylık olacak. Ek gıdaya başladığımızdan beri çok güzel yiyordu ancak 2 - 3 gündür yiyecekleri diliyle itiyor. Neden olduğunu bilen başına gelen var mı?
Bebeginibekkleyenn nazogelin75 7. Ay öyle geçti mecbur püre yapıyordum 10. Aya girdik şimdi yemeye başladı çoğu şeyi Bebekler böyle sanırım kafaya takmamaya ve zamana bırakmak lazım 🤷🏻♀️
defnemiraybebek nazogelin75 8 aylık olasıya kadar diliyle itebiliyormuş kaşığa çok yemek koymamak gerekiyormuş Dönem dönem böyle yaparlar kafaya takma istediği kadar yesin
yonatmehtap Diş olabilir canım birde artık kendileri karar veriyor lezzete önce tadıp sonra yemek isteyebilir
nazogelin75 yonatmehtap çok güzel yiyordu şimdiye kadar yeni bişey de vermiyorum sevdiği şeyler. Bakalım inşallah bir an önce düzelir 🙏🏻
nazogelin75 Bebeginibekkleyenn yoğurdu bile yemiyor normalde çok severdi şimdi diliyle itiyor az az yiyor 🥲
irmaks0 nazogelin75 biz de 5.5 ayda basladık tadımlara 7. Aya kadar cok guzel severek yiyordu sasırıyordum hatta. Şimdi agzını açmak istemiyor. Dişi geliyor bir de dönemsel ne istedilleri degisiyor. Salya coksa diş olabilir ama ne yazık ki hemen cıkmıyor :( ben de cok uzuluyorum yemek istemiyor basta yiyordu ne degisti diye ama cok takmamak lazım galiba
nazogelin75 irmaks0 annelik biraz da takmamaya çalışmak galiba 🥺Allah hepimizin yardımcısı olsun, bir an önce düzelir inşallah miniklerimiz ❤️🙏🏻