Omeraslan AdaBebekAnnesi Aralık ayında klinik bizden 200€ istedi. Devlet hastanesinde yaptırdık. Ücretsiz alerjisi yokmuş 😁
AdaBebekAnnesi Omeraslan Hangi klinik o sorması ayıptır 😂 Araştırma da yapılıyor burda onada randevu düşüremiyorum aylardır malesef özelde yaptırıcaz