nurcanyvz Yanlış anlamayın ama 300 TL’lik bı elbise değil bunu şuan bu fiyata zor satarainiz iyi satışlar
Aylinada nurcanyvz yok yanlış anlamadım fikir beyan etmekte özgürsünüz tabii ki elbiseyi geçen yaz yengesi özel diktirdi kızıma ve bu fiyatında üstünde, kızımın dolabını boşaltıyorum ilgilenen olursa daha uyguna da verebilirim pazarlık sünnettir