Asgari ücret alıyoruz ama bin veya iki bin tl artabilir bunu da dillendirmek istemiyorum çok. Hani sürpriz olsun diye. Annem dakka başı soruyor daha yatmadı mı ne kadar yatcak bi haber yok mu. Yav bi sal arkadaş bi ya. Bi kendimiz sevincini yaşayalım bizi bi sal ya. Bunu söyledim anneme o da diyor sen niye korkuyon bu kadar. Ya ben iyi şeyleri söylemek istemiyorum kimseye. Nasıl sinirim bozuldu yaa. Napcan sen ne kadar oldugunu🙄🙄🙄🙄🙄🙄