kizimdakizim Bebeğim 4 ay 2 günlük.7.225gr biraz kilosu var.bogaz kısmı, gidi ve ense kısmı kat kat olduğundan sürekli pişiyor ve kızarıyor acaba pişik kremi sürsem iyi gelir mi ya da daha mı zarar verir bilemedim.sizlerde de var mı aynı durum?