Merhabalar, bebeğim 17 günlük oldu bugün. Dogduktan sonra emzik tutmak istemedi. Bende zorlamadım hiç onu. Annem ve çevremdekiler hep emziğe alıştıralım yoksa zorlanırsın diyorlar. Bebeğimde uyku sorunu var. Emiyor gazını çıkarıyoruz yatağına koyuyoruz 10 dakika sonra geri uyanıyor. Bu döngü artık sürekli hale geldi. Ve uyandığında memeyi istiyor memede uyuyor sadece. Ve uykulu olduğu için doğru düzgün emmiyor hemen uyuyup kalıyor. Eğer memeden çekmesem uyur orda ama alıp yerine yatırınca uyanıyor geri. Ne yapmalıyım çok kararsız kaldım. Bu uykusuzluk normal mi yeni doğan olduğu için. Zamanla geçer mi? Yoksa emzik zorla tutturmalı mıyım uykuya dalsın meme olmadan diye? Ve emzik nasıl tutturulur? Ağzına verince tükürüyor istemiyor zaten.. Çok kararsız kaldım ve bebeğimin uyumaması beni de çok yordu gerçekten..