btgy Kızlar merhaba 2.5 aylık bebebgim var sürekli sagım yaparak besleniyordu şimdi memeye geçtik doyup duymadığı konusunda şüphelerim var bez sayısı azaldı alışma süreci diyorum ama bu şekilde yol izleyen arkadaşlar nasıl yol aldı yardımcı olur musunuz
01012024 btgy nasıl memeye alıştırdınız bende mama veriyorum bi türlü emmiyor tutmuyor tutmak istemiyor ağlıyor denerken bile
endoplazmikretikulumiste btgy sen gündüz emzir gecelerde sağım yap gece süt üretimi çok olur onu biberonla ver ama uyurken rüya öğünü yaptır alışmasın biberona başını yüksek tut biberon verirken sağlık ocağında kilo kontrolünde çıkar tam yeterli olup olmadığı
gokce9143 btgy meme reddi olmadı mı? Bir de doymadığında benim bebeğim ağlıyor sizinki ağlamıyor mu? Meme +mama gidiyorduk biberon verdim mememi reddetti ben de sağıp veriyorum ama çok zor..