funda37 slm kizlar kizım 5 bucuk aylım ve bebegims hero baby nin kaşık mamaları oluyor yha onlardan yedirmek istiyorum ama erken mi acaba daha sizler yediriyormusunuz ?
Sevdaeymen funda37 bende erken basladim bi sıkıntı olmaz yedirin bende hero bybi kavanoz mama yedirm bide pirin unu icine ceviz pekmez tahin koydum cnm
funda37 eşim marketten birde hero baby nin kavanozlarda puresni almiş 4 aydan itibaren yaziyor ama ben yedirmeyeme korkuyorum sizler yedirmismiydiniz ?