Dün azerbaycanda korkunç bir cinayet yaşandı . Annesi yıllarca oglunu deli oldugunu bile bile hasteneye yatırmamış, üzerine ev araba almışlar taksicilik yapmış, 15 yaşında birini bıçaklamışş para verip çıkarmışlar. Dün gece 25 yaşındakı bu şerefsiz psikopat annesini, babasını, 9 yaşındakı erkkek kardeşini, ablasını, ablasının 5 yaşındakı kızını baltayla kafalarını boyunlarını keserek öldürdü. komşulardan biri kapı deliginden olayı çekti ablası ve çocugunu öldürürken naısl da ylavarıyorlar öldürme beni diye olayın şokundan çıkamıyorum. Bizde şuan tüm ülke bu olayı konuşuyor. Sırf oğlumuz deli hastanesinde yatıyor dememek için verilen çabalar ve bu da sonu…. Üstelik bir de bu psikopat insanların içinde taksicilik yapmış , yaşamış. O kadar sakince yapıyor ki cinayeti kafasını baltalayıp sonra kalkıp beyaz bezle baltadakı kanı silip yeniden yapıyor nasıl bir şerefsizlik nasıl bir canilik aklım almıyor