eda_oyku23 Merhaba Bebeğim 2 aylık oldu rota aşısı için araştırmalara başladım. Gerçekten gerekli bir aşı mı yoksa para için oluşturulmuş birşey mi? Yaptıranlar ve yaptırmayı düşünenler fikir verebilir mi
Hhhhjsjdjdjdj eda_oyku23 benim çocuğum şuan 2bucuk yaşına yaklaşıyor…. bende çok araştırdım hatta çocuk dokturuma sordum.. sizi kalmış bisey dedi ama menenjit aşısını mutlaka yaptir dedi.. bende rota yaptirmadim.. 4doz menenjit yaptırdık.
Sevval2301 eda_oyku23 hangi doktora sorduysam yaptır muhakkak dedim en son Hacettepede profa sordurdum rotadan yatan çocukları görseniz sormazsiniz bile dedi bizde 3 ve 5. Aylarda yaptırdık rotarix
Bebegim3535 eda_oyku23 sanırım hiç rota virüsüne yakalanmış bebek veya çocuk görmediniz. Biraz arastirsaniz da çok rahat karar verirsiniz.