Mehlikamm Anneler bebeğinizi yastıkta sallayarak uyutunca bazen öylece bırakıyorum. Yatağına alınca hemen uyanıyor gündüzleri. Böyle bebeğin omurliğine felan zararı olur mu bebek 4 aylık
neolmusyaani Mehlikamm aaaa bnde öyle yapiyrm bazen hele bu ara geniz akıntısı var sürekli öyle yapıyorum diyebilirim bende bekleyim yazan olursa
gokceege Mehlikamm 7 aylığız sallamadan uyumuyor ayağımdan bırakınca uyanıyor sürekli ayağımın üzerinde 😒
Gozdeklnc20 Ya emerek uyuyor. Emerken uyumadıysa ayakta sallıyorum. Uyuyunca yatağına alıyorum. Yastık önerilmiyor
Mehlikamm Gozdeklnc20 Yetişkin yastığı yumuşak yastık vücudu rahat kalıyor sanki beline dikkat ediorum boşta kalmıo ama bende bilemedim ki 😓
Gozdeklnc20 Mehlikamm ilk zamanlar benim oğlum da kaldırınca uyanıyordu. Şimdi öğrendi sanırım gözünü açsa bile uyumaya devam ediyor. 7. Ayının içinde. Yastıkta alıştırmayın. Bir kaç uyanır sonra öğrenir inşallah 🙏