Benim bebeğim de (kız) 6 ay 12 günlük.
Büyüdükçe bıraktırmak daha zor olur diye uyku eğitimi almak istedim ama yorumlara bakınca ataklar, çıkarma vs. düzenin tekrar bozulduğunu eğtimin işe yaramadığını yazanlar olmuş. Bebeğim bu şekilde mutlu, rahat uyuyor diye cesaret edemiyorum uyku eğitimine umarım yanlış yapmıyorumdur. 😔