Merhaba, emzirmeyi en hasar bırakmayacak şekilde nasıl bitirebilirim? Salça, oje sür uf olmuş de diyenleri duydum. Genelde bu şekilde bırakılıyor sanırım. Bu ileride psikolojik bir sıkıntıta sebebiyet verir mi ki? Şimdi 22 aylık yaşına girdiğinde bıraktıracağım. Bir de bu ara aksine daha çok düştü. Diş mi çıkarıyor ondan mı bilemiyorum bizim dişler biraz geç çıktığı için. En uygun yol ne bu konuda? Gece aralarında çok uyanıyor ve emerek uyuyor ben de yanında uyuyaklıyorum. Birkaç gece kalktığında hadi vermiyim dedim gel anneciğim salliyim seni bak, gel sarılalım falan yok kesmedi memeyi vermememin bir gerekçesi olması lazım gibi hissettim he evet uf olmuş bu durumda makul ama dediğim gibi ilerisi için sıkıntı olur mu çok kasıyorum bu konuyu 🥺