ikiKudurukAnnesi Oglum 14 aylık yaptırmak istiyorum 1 yaşından sonra tek doz diyen de var 3 doz diyen de siz 1 yaşından sonra kaç doz yaptırdınız
Defnemmm1 ikiKudurukAnnesi bir yaşından sonra tek doz bir de iki yaş sonrası var o iki doz olarak biliyorum
Heymissbon ikiKudurukAnnesi nimenrix tek doz bexsero 3 doz.. ama son dozu yaptirmayan da var bexsero da 2 doz da yeterli olabiliyor
asrinhatasi ikiKudurukAnnesi 1yaş sonrası 1doz nimenrix (a grubu) 2doz bexsero (b grubu) diye biliyorum
Defnemmm1 ikiKudurukAnnesi bende daha bir yaş sonrası aşısını yaptırcam yaptırmadan önce sorduğum da böyle dediler hatta kağıt da vermişlerdi
Sungerbob ikiKudurukAnnesi Buna kendi çocuk doktorunuz karar veriyor bende bilmiyordum sağlık ocağına gittim hemşire doktorunuza sorun kaç doz uygun görürse ona göre yapıyoruz dedi doktorumuza sordum iki doz uygun gördü bende birini yaptırdım ikinciyi daha yaptırmadım
renzey48 ikiKudurukAnnesi ben 1 yaş öncesi yaptıranlardanım ikinci doz bikaç gün sonra 7 aylık olduğunda. Ama bir arkadaşımın oğlu 15 aylıkken tek doz yaptı doktor