TeacherrMom Merhabalar kızlar ben 2021 de ilk çocuğum doğduğunda PTT den yaklaşık 13000 TL gibi bir para aldım ama bu parayı sonra iade ettim çünkü sistem o sekildeymis. Devlet zaten sigortamizı yatirdigi için o parayı alıyormuş tekrar. 2023 te tekrar doğum yaptım ama tekrar böyle bir para falan yatmadı. Her çocukta yatıyor mu bu para sonra tekrar işlemleriyle falan uğraşmak istemiyorum biliyorsunuz Türkiyede sistemler karışık sorumlu siz oluyorsunuz sonra takip etmeyince. Ben o dönemde norm fazlasıydim ilçe kadrosundaydim doğum raporum bile islenmemisti sisteme falan acaba ondan kaynaklı bir aksaklık mi ?
minimina TeacherrMom Ben devlette değilim ama o aldığımız para rapor parası olarak geçiyor onu neden iade ettiniz ki? Bana biraz saçma geldi ama tabi iade ettiğiniz yer devlet olunca bir şey demeleri gerekirdi sistem böyleymiş demek
Kuzularinanasi TeacherrMom devlette ogretmenseniz dogum parasi yatmaz ki.maas almaya devam cunku.ilkinde nasil boyle bi hata olmus ilginc.sadece 300 tl dogum parasi oluyor baska yatacak bisey yok size
Ballikizim99 TeacherrMom devletteki öğretmenler doğum parası almıyor zaten maaş yatmaya devam ettiği için
TeacherrMom minimina SGK yatırıyor ya parayı devlet maaşımizi vermeye devam ettiği için o parayı tekrar yatırıyorz
TeacherrMom Heymissbon @Kuzularinanasi @aliks @Ballikizim99 O zaman sözleşmeli ogretmendim hocalarım sözleşmeli olunca yatırıyormus ama geri iade ediyoruz evet çok saçma bir sistem🤷
MadamMommy TeacherrMom Öğretmenim 300 lira yattı hala almaya bile gitmedim bir bez parası yani şaka gibi
kurtege Sözleşmeli öğretmensiniz ozaman . Bizim okulda kadrolu öğretmenlere yatmamıştı ama sözleşmeliye yatmıştı . Kadrolu emekli sandığı , sözleşmeli sgk ya bağlı olduğu için yatıyormuş . Siz iade edip iade için fatura görseli alın
TeacherrMom kurtege evet hocam çözdüm olayı o zaman sözleşmeli öğretmendim yatmıştı ikinci çocukta kadroya geçmiştim yatmamis o sebeple
Bebegim3535 TeacherrMom kadrolu öğretmenseniz doğum izniniz boyunca maaş aldığınız için öyle bir para yatmaz size. Sadece doğum yardımı alırsınız o da bu sene 300 TL galib. Her çocuk için bir kereye mahsus alınır bu para aile ve sosyal politikalar bakanlığına başvurularak. Kadrolu devlet memurlarının doğum için aldığı başka bir para bulunmamaktadır.
buluutt Ben de öğretmenin herhangi bir para almadım. 300 tl yatacağı söylendi açıkçası bir bez parası dahi etmediği için gidip almadım hala. Bir de 1000-1300 TL gibi bir paranın yatacağı söylendi eşim dilekçe verdi pttye yatacak dendi ama 5 ay oldu doğum yapalı 2 ay önce falan verdik dilekçeyi hala yatmadı
meryemayla Ücretli öğretmen olarak Ekim’de doğum yaptım toplam 32 bin falan aldim belki sigorta gününüz dolmamış olabilir 90 iş günü sigorta gerekiyor diye biliyorum