Kızlar bebeğim 6 buçuk aylık. Çok şükür uyku ve beslenme düzenimiz var çok dikkat ediyorum akşam 9-10 gibi uyuyor sabah 7-8 gibi uyanıyor. Gece beslenmesini 00.00 da veriyorum o uyurken emmiyor zaten biberonla mama veriyorum sabah kadar kesintisiz uyuyor. Beslenme saatlerimiz de belli, iştahsız olduğu günlerde bir kaç düzenleme yapıyorum ama genelde aynı saatlerde yiyoruz ancak gündüz uykusu için belli bir saatimiz yok uykusu gelince uyutuyorum asla gündüzleri uyutmak için zorlamıyorum yarım saat uyuyup uyuyor bazen 1 saat ama çok fazla değil yani gün içinde maksimum 1.5-2 saat uyuyordur gece de 10 saat uyuduğu için zorlamıyorum pek ve akşam 5-6 ya doğru çok uykusu gelmeye başlıyor mızıldanıyo ama uyutmuyorum gece uykusunu bozmasın diye. Sizce yanlış mı yapıyorum yani gündüz uyku için belirli saatler düzenleyip o saatlerde uyutmaya çalışayım mı?