Kızlar bebegim dün gece sabaha kadar kesik kesik uyudu uyutuyorum 10 dk 20 dk sürmüyor uyanıyordu bide kasılarak kafasını saga sola dogru çevirerek uyanıyordu ve sürekli gözlerini açıp açıp kapatıyordu normalde gece böyle yapmazdı bide uyuturken Bi kaç kere sıçradıgını hissettim İnternete baktmda epilepsi falan yazıyordu kızlar bebegime noluyor normal mi bunlar tecrübeli anneler yazarsanız sevinirim çok üzgünüm geceden beri dogru düzgün uyumadım