Kızlar merhaba size bir şey danışmak istiyorum bebeğim ek gıda sürecinde yumurta sarısı vermiştim bi süre önce 2 saat sonra aralıklı olarak 3 defa fışkırır tarzda kustu bende ağır geldi gazı çıkmadı vs diye düşündüm dün bir daha verdim araya 1 hafta kadar zaman girmişti tekrar aynı şekilde kustu ilk verdiğimde böyle bir şey olmamıştı öyle çok da yemedi azıcıktı acaba neden olmuş olabilir alerji diyebilir miyiz dr sormuştum net bişi demedi başka doktora gitmeli miyim sizce ??