hayalperest2310 Yorgunanne30 bizim de öyle karışmıyorum sonra duş aldırıyorum yada elini yüzünü yıkıyorum günde bir makina elbiseleri çıkar bu aralar azaldı daha temiz gibi😅
bomgomy Yorgunanne30 ablacım iyimisin ? Rencide kısmı tam olarak nerde ?? Neyin kafasını yasıyorsunuz anlamıyorum ya , ya detay verın yazarken yada bırılerı bısey yazınca aglamayın. Ki ters bsey de demedım üstelik
Yorgunanne30 bomgomy siz ne yazdığınizin farkindamisiniz ben öneri istiyorum başta sordum tutup 9 aylık fln demişsin geç kalmissn cidden bu eleştiri değilde yada rencide değil de ne açıklamasını yaptım hatta yorumlarda doktorum da püre şeklinde ver dedi diye yorumlar yaptım ona rağmen bile bu çıkış neden benimle bu üslupla konsacaksnz yorum yapmayin.
Aslan2103 Yorgunanne30 yeni basladiysaniz cok normal. Zaman verin sadece ilk tadim zamanlarini dusunun pure olarak verdigimiz zaman bile oguruyodu. Simdi pureye yada sizin yedirmenize alistigi icin yeni bisey ona degisik geliyor. Patates havuc bunlari dilim dilim haslayip eline verim kesfetsin uzum muz dilimleyop tabaga koyun ellesin illaki goturucektir agzina. Ac kaldi yemedi ben yedireyim diye dusunmeyin. Cok zorda kalirsaniz 2 cesit hazirlayij biri kati bir yemek digeri corba. O atsin agzina yutunca siz verin mesela.
Yorgunanne30 Aslan2103 teşekkür ederim öyle deneyim bugün biraz büyük verdim korka korka yuttu az çiğneyip gösterdim de eline verdim sağa sola mincirdi ne kadar zor dedim 🥺
Aslan2103 Yorgunanne30 hic korkmayin ogururse falan telas yapmayin oyle bi yiyolar ki alisinca yutamacagi bisi olunca ogurerek cikariyolar zaten
Yorgunanne30 Aslan2103 bugün eline cici bebe verdim önce bir baktı inceldi bnim yediğimi görünce ağzına götürdü 😅 Sabah o kadar gösterdiğim halde yapmadı 😅
Mnli Yorgunanne30 muzu tutmak zor blw için ve zaten blwde ince dilimlenmez parmak boyutu uzun ideal ben muz verirken alt tarafını kabuklu bırakıyordum tutması rahat olsun elinden kaymasın diye blw zaten tam böyle bişey mıncıracak kafasına gözüne sandalyesine sürecek o arada bir lokma ağzına giderse sizin için instagramda bir video buldum bu şekilde bebeğinize sunmanız tutması açısından daha kolay
Yorgunanne30 Mnli yedi 😂 ters çevirip orayida yemek istedi kocaman ısırdı elemedim baya çiğnedi geviş getrdi yuttu. 😅
Minel-inannesi Yorgunanne30 kizim yemek yemeye basladigi andan itibaren blw basladim. Kendi tuttu, mincikladi, kopardi, atti, agzina katti. 16aylik hala daha bazen yere atar, mincirir cok normal😊
Yorgunanne30 Minel-inannesi doğrudur valla zaten yemek konusunda iştahsız bir bebeğim var en azından çiğneyerek yesin istyrm
ozlemcyhn mehtapppppp Aynen öyle millet tribe giriyor sonra benim çocuğum böyle diye sonuçta kendisi yiyecek hep siz vermeyeceksiniz ne kadar rahat olursak o kadar güzel ilerliyor.Benim kızımda 9 aylık eline ne geçerse atıyor hala deneme amaçlı veriyorum ama hiç oralı değil zamanı var diyorum bekliyorum.Ama en başında beri hiç püre vermedim hep çatalla ezdim şuan ne versem çiğner bulgur pilavı yeşil mercimek karalahana çorbası saplarını falan gayet çiğner o yerken bende onunla yemeye özen gösteriyorum ona bakarak çiğniyorum kaşığımı tutuyorum gösteriyorum zamanla öğrenecektir
Yorgunanne30 ozlemcyhn bende cattala ezdim meyve yumurta peynir ama çiğnemeyi yapmyr fazla gösteryrm artık oda aynısı ypmaya başladı hyrlsi bklm 🤷 öğrenecek inşallah