Minnakordek işte bu yüzden devleti istemiyorum ben de kesinlikle. Özelde canını yakmamak için bin bir çaba harcanıyor ama devlette karşı taraf çocuk olsun yaşlı olsun fark etmiyor herkese karşı aynı muamele.. merhametsizler biraz . Ve onlara biraz yavaş dikkatli ol vs diyiver ,suratiyla dövüyorlar seni .