Kızlar merhaba,
Oğlum kreşe gidiyor 4 yaşında geçen hafta salı ateşlendi acile götürdüm boğazı kızarık ağrı kesici ve soğuk algınlığı ile geçer dendi, gece ateşi hiç düşmedi sabah geri götürdüm acile öksürük de baya arttı bir gece de Dr vurus olmuş dedi ınflenza,. Vurus ilacı verdi ağrı kesici ile kullandık beş gün ateş üç gün devam etti sonra hafta sonu iki gün iyiydi pazar gece yine ateşlendi pazartesi sabah özele aldım götürdüm Dr kan aldı cpr 17 serum yaptı kulaklar ve boğaz baya kötü dedi vurus devam ediyor hala dedi. Serumdan sonra iyi oldu pazartesi antibiyotik başladık dün de iyiydi gün içinde gece tekrar ateşi çıktı ilaçları kullanıyoruz napiyim ben ya bizde hastayız eşimle bize de geçti hastalık, şuan koltuk altı 38 kafası 37 napmaliyim süreç sizde böyle oldu mu