melissk kullanmalı mı sizce çok fazla gaz sancısı çekiyor bir de kullandıysanız nasıl verdiniz kaç saat aralıkla kaç damla? şimdiden teşekkür ederim
Cisemcagan17 melissk ben kullanıyorum eczanededekiler gunde 5 damla dedi bnm oğluma iyi geliyor atiyor gazini
Khgs08 melissk kolik bebegimize çok iyi geldi bizde bi dönem kullandık en eski ve en bilinen damlalardan sabsimplexe eşdeğerdir ama onu devlet ödemez 300 tlye paralı alırsınız metsili ise devlet öder uygundur rahatlatır cocugu biz biogaia ve bucsko da kullandık metsil kadar etkilisini görmedik tabi bebekten bebege değişkenlik olabilir
MihraEliff melissk ben metsil kullanıyorum günde 4 defa 8 er damla mamasinin içine katıyorum bende faydasını gördüm işe yarıyor gazıni çıkarıyor çocuk doktorumuzun da önerisi oydu
queen_bee Ben kullanmıştım oğluma, iyi gelmişti. Ama kaç damla veriyordum hatırlamıyorum, bayağı zaman geçti çünkü
Suldavulcu Ben kullandim hicbir faydasini gormedim param çop oldu. Sam simplex aldim kafam rahatladi cok iyi geldi bebegime . Fiyati yuksek ama bayaa bereketli 2 3 ay goturuyor. Gunde 3 defa 10 damla veriyordum dogal oldugu icin veriyordum. Dayım eczaci gonul rahatligiyla ver dedi