Merhaba,bebeğim 18 aylık ve persentili çok düşük büyümüyor gibi.Çok hareketli bir bebek ,iştahsız ve sürekli memeye geliyor.
Son götürdüğüm çocuk doktoru kesmemi değil sınır koymamı önerdi.Mesela öğle uykusuna yatana kadar 4 5 kez emerdi.Hepsinde tam emmiyor sıkıldıkçw geliyor ya da oyun oynarken.Kahvaltı çok kötü yapmıyor neredeyse sofradan üstüme atlıyor meme diye.
Azalttım 4 5 gün oldu.Bu kez de parmakları sürekli ağzında.Sanki azaltmadan önce de yapıyordu acaba diş mi yoksa kaygı mı yaşıyor?
Öncesinde diş belirtisi olsa bile artırdı elini ağzına sokuyor.Evde bir anda üstüme koşuyor annee diye bunu son dönemde de yapıyordu fakat arttı.
Ne yapmalı ki
Kaygısı azalsın?