Zhra78 Kızlar regl olduğumuzda karın ağrısının olmaması normal midir ? Doktorum normal olan şey ağrı olmaması ağrı olunca bir problem olur diyor ama çevrem diyoki ağrı olunca yumurtalıklar daha iyi çalışır ağrı yoksa çalışmıyordur bana çok saçma geldi siz ne biliyorsunuz bu konuda
ilkimnk Zhra78 ağrıyı yapan şey rahmin kasılıp gevşemesi, yumurtalıkların çalışması ile bir alakasının olduğunu sanmam. Yaşadığımız şey kas spazmı denebilir aslında, o doku oradan başka türlü nasıl dışarıya doğru itilsin değil mi? 😊
ilkimnk Zhra78 eğer düzensizliğiniz yoksa, ağrının şiddeti dayanılmaz bir halde değilse ve kötü kokulu akıntılar olmuyorsa endişe etmenize gerek yok. Vücudunuz yolunda gitmeyen bir şey varsa mutlaka sizi uyarır. 😊