Arkadaşlar 4 aylık bebegim var sağlık ocağından kan demir ilacı verdi günde 5 damla hemşire kabızlık yaparsa şöyle dedi kabız değil ama koyu yeşil yapıyor kakasını sordum ilaçtan kaynaklı dedi devam et sen dedi ama korktum kullananlar varmı acaba yardımcı olabilir misiniz ismi VEGAFERON