Kizlar lazer başladım 15 ocak ilk atış yapıldı birsey yoktu hatta dökülmeler oldu 2. Seans 9 şubat da oldum ve ertesi gün sivilcelenme tarzi kabarma ve kaşıntı var bugün 4 gün oldu hala devam ediyor kaşıntı başına gelen var mi lazer yapan yere gittim normal olduğunu böyle olabileceğini söylediler bunu yaşayan biri var mı ne yapmalıyım şaşırdım