KSM doktora gittik kan aldı sülüntü testi oldu her şey temiz. Neden bu 39 ateş anlamadım. Doktor diş olabilir dedi. Aksam karnında minik minik kızarıklıklar vardı. Doktor şu çiçeği olabilir takip edelim dedi. Aferin verdi boğaz hafif kızarık diye. Ateş inmezse dolven