Karakuzummm benimki de 3 yaşına girecek her gün okula gidicem diyor ama yakınımdaki yerler almıyor eylülde alırız dediler artık jümnastiğe yüzmeye falan götürücem. Bence yaşı uygun. Okulda evde yapmayacağı bir çok şeyi yapıyorlar. Benim görüştüğüm yerler gruba ayırmamamıştı. İngilizce, müzik, spor dersleri falan vardı haftanın belli günleri tavsiyem bi anda 5 günle başlatmayın haftada 2 günle falan başlatın duruma göre severse her gün gider. Yemek seçiyorsa kreşte birbirlerinden görüp yiyorlar