Arkadaslar merhaba benim 3 yila yaklasik sirt agrilarim var , cok tedavi oldum sirtim icin spora fizik tedaviye ilaclar kullandim ama gecmiyor, dün farkli bir doktora gittim, bana birkac soru sordular sekerin tansiyonun varmi yok dedim kanser arastirildimi dediler bi saskinlik gecirdik o dakka, hayir kimse benden istemedi o testleri dedim, sirt agrisinin kanserle ilgilisi olabilirmi arkadaslar , dun sirtima 6 kere kortizon iğnesi yapildi o dakka rahatladi ama agri tekrardan basladi .sirtima cekic ile vuruluyor gibi ..Bilgisi olan anneler beni bilgilendirebilir mi .