alatas_unzile9 6 ay önce sezaryenle doğum yaptım adetim 2.aydan sonra başladı bugün adetim hala o kadar çok geliyor ki normal mi bu
Eylul301023 alatas_unzile9 ben sezeryandan sonra 40. Gün adet görmeye başladım su an 3. Kez görüyorum ve her seferinde o kadar çok geliyor ki anlatamam acayip fazlalaşti normaldir diye düşünüyorum doktora gitmedim bunun için