Bebeğim 9 aylık. 2 aylıkken kalpte üfürüm duyuldu. 6. Ayında kontrolde hala aynıydı. Toplu iğne ucu kadar dendi. Devlette sünnet için goturucem ama önceden bı buraya sorayım dedim belki yaşayan vardır. Devlette biliyorsunuz ki genel anesteziyle yapiliyor. Bı sorun yaratır mı veya bu engel mi olmasına? Yarın randevumuz var ama şimdiden merak ediyorum