ramokaan03 benimki de aynı doktor aşırı bir düzelme beklemeyin dedi bol bol oturtun dedi genetik de olabiliyormuş. Sağlık açısından sorun yok ama görsel açıdan taktıysanız kask yaptırın dedi. Şahsen şapka takmayı sevmiyor kaskı takacağını hiç sanmıyorum ucuz bir şey de değil ki deneyesin. Şuan gündüz uyanıkken hep oturarak oynuyoruz inşallah biraz olsun düzelir