Aliekremim Kızlar sabah uyandıgımda bir gogusum boş diğer gögüşüm aşırı şişmişti yanı el degdıremıyordum yanı süt olsa diğer göğüste şişmezmıydı bilen varsa yazabılır mı süt mü yoksa baska bosey mi
Defnedilan34 Aliekremim Yok canim bebek o göğsünü daha az emmiştir ondan şişmiştir pompan varsa sağ biraz
Cihangr Aliekremim aşırı sertlik varsa kitle varsa emdiğinde inmiyorsa mastit olabilir bol bol emzirin
Denizulas-21 Aliekremim ben aktif olarak sağ tarafı kullanırım her işte memede de böyle oldu sanırım ilk zamanlar sağ daha kolayıma geliyordu sonra sonra solu verdim bir gece hep sağ memeyi vermişim sabah bir uyandım sağ bomboş sol memede damarlar belli patlayacak gibi olmuş gene sağmıştım ondandır bence
Eymeniim Zaten genelde bir meme daha çok süt üretir benimde hep sağ memem çok daha şişmiş oluyor süt okuyor diğeri yumuşak bebeğin ondan daha mı çok emiyor
Sarekus Üstünede yatmıl olabilirsin benimde bazı geceler öyle oluyor ama hemen emzir boşalt o gögsünüki agrı tyapmasın daha fazla
Cihangr Aliekremim mastit olmuş o zaman o kitleyi dagıtman lazım yoksa iltihaplanır çok kötü sonuçlar doğurur
Cihangr Aliekremim youtube ebeayşenin göğüs masajı var onu yap emzirmeden önce emzirdikten sonea devamlı sağ. Diğer göğüs sağma masajlarıyla devamlı oyna küçültmeye çalış. Bbeeğin çenesi kitleye gelecek şekilde emzir. Sıcak duşta tarakla tara geçer inşallah