Oglumvebennnn vehb10 3ay 19 günlük oğlum elleri ağzından çıkmıyor sürekli bağırıp ağlıyor uyuyan çocuk uyumaz oldu memekolik olan bebe emmez oldu atak mi diş mi anlam veremedim
vehb10 defnemiraybebek o kadar zor geçiyor ki. uykuya dalacağı zaman ağlıyor, kucağımdan indirdiğim zaman ağlıyor 🥹
defnemiraybebek vehb10 4 ay öyle malesef bitişik yaşarsınız Allah sabır versin ama geçici süre öyle düşün 😂
vehb10 Oglumvebennnn aynı şeyleri yaşıyoruz hesaplıyor atak diye bi site var oradan bakıyorum da atak haftası yazıyor ama gerçekten çok zorlanıyorum 😂
ahiskali Benim bebeğim de 4ay6günlük. Asla durmuyor 🥲 kucağımda olursa sorun yok bırakır bırakmaz başlıyor. Benim 2.çocuğum ama unutmuşum sanki atak dönemi midir nedir bu arkadaşlar tahminen ne zaman bitiyordu bu 🤭
vehb10 ahiskali hesaplıyor atak diye bi site var oradan bakın isterseniz geneli atak çıkıyor Allah sabır versin 🙏