ilaydaaltann_ Kızım 11 aylık olucak neredeyse ve 8 aylıkken 1 diş çıkardı. 2. Dişi şiş hala patlamadı. Bi kaç kişi şimdiye 3-4 tane olması lazımdı dedi kafam karıştı normal mi?
defnemiraybebek ilaydaaltann_ geç çıkan diş herzaman daha iyi diyorlar benim kızım da 8 aylık daha ortada diş yok ama aynı zamanda doğanların 6 tane çıktı bile kendini öyle motive et 😂