Htccn yapmayın Allah aşkına tedaviyle hamile kalıyorum bu kendiliğinden oldu diyorsunuz. Rabbim size evlat göndermiş çabalamadan. Sizin ve bebeğinizin sağlık sıkıntısı yoksa dinen de günah ve haram. Allahın verdiği can nasıl kıyabilir bir insan. Ben tüp bebekle hamile kaldım seneler sonra şuan kızım 9 buçuk aylık ben 2 buçuk aylık hamileyim kızım 7 aylıkken hamile kalmışım kendiliğinden biz şok geçirdik ve inanılmaz mutlu olduk tüp bebek süreci çok zor bir süreç çok şükür rabbim bana 2. Bir evlat daha verdi asla düşünmem aldırmayı bir problem yoksa. Çok iyi düşünün