Geçen sene parol içtiğinden şüphelenmiştim. Hastaneye gittik, oğlum 2 gün aç kaldı asla yemek verdirmediler, bir serum taktılar o da 2 günde yarıya bile inmedi. Aç karnına 2 gün bekledi çocuğum😒kana karışması 2 günü bulabiliyormuş, o yüzden yemek yemesine izin vermediler. Sonuç olarak içmemiş parol 😃ama aç kalması çok zordu, Cok üzülmüştüm