sevgiimdat Öncelikle merhabalar ben şuana kadar sobalı bi evde oturuyorum iki aylık bi bebeğim var yeni dogalgazli bi eve taşınıyorum sobadan dolayı ev çok soğuyup ısınıyodu bi dengesi yoktu şuan da dogazlgazi kaç derece de yakmam gerek bilgi verir misiniz
SevimliHayaletCasper sevgiimdat termostat tavsiye ederim. Biz 23 te sabit tutuyoruz. Gece kapatıyorum
endoplazmikretikulumiste sevgiimdat evin yalıtımıma bağlı olarak değişebilir bu ,deneyerek göreceksiniz en sağlıklısı bu
sevgiimdat SevimliHayaletCasper geceleri soguk olmuyor mu bide görümcemin evine gidiyorum 30 larda yaktığını soyluyo fakat evin içi buz gibi ve bebeğin eli falan buz gibi oluyo
aylizinannesiiii sevgiimdat biz gündüz 35 te tutuyoruz ama sıcak ev diye genelde akşamları 25 derece oluyor evin içi gündüz 24.5
sevgiimdat endoplazmikretikulumiste ev yalıtımlı fakat ben önceden merkezi sistemde oturdum şimdi ki kombili açıkçası kombiyi pek bilmiyorum
aylizinannesiiii sevgiimdat termometre aldım civilden canım salona koyuyorum derece düşerse kombiyi biraz arttırıyorum