Duru88 Memnun kalan varmı ? Biz bi akrabamız bebek arabasını aldık ama kabin boy pusetli değil ilerisi için böyle bi arabamız var yatar pozisyonda kullandık bi kaç kere yenidoğan benegime ama rahat olmadı bence yeni almak istiyoruz böyle birşey
NmalkoC Duru88 doona kullandım ben oğlum ufakken biraz iri bir bebekti ve 5 aya kadar kullanabiliyorsunuz birde gazlı bebek olduğu için çok az kullanabilmiştik eğer güzel birşey istiyorsanız stokke kullanıyorum biraz büyük ama çok kullanışlı
Minel-inannesi Duru88 doonalar kalite olarak 10tane cocuk buyutur ama ebat olarak hemen küçük kaliyolar. Cocuk 4-5 aylikken helede iri bi bebekse hic kullanilamiyo duye tercih etmemistim doona. Slingle gezdim 3aylik olana kadar sonrasinda kanguru kullanmaya başladım😊
Duru88 NmalkoC bebegim küçük erken doğdu zaten☺️ internette 8-9 ay diyor bizimkide küçük olduğu için 2 ay daha fazla kullanabiliriz diye düşündük şuan 1 aylık ama ölçüleri daha yenidoğanla birebir bebeğimin arabamızda küçük sürekli arkaya bebek arabası koy yanıma pusetle al biraz zorlandık
Duru88 Minel-inannesi evet kullanım süresi internette daha uzun yazıyor o yüzden sormak istedim açıkcası uygunda bi ürün değil
NmalkoC Duru88 yok canım tabi 6.7 aya kadar belki kullanılabilir ama benek hiç hareket edemiyor oğlum mesela 5 aylıkken robot gibiydi oturdugunda çok kullanışlı ama gereklimi değil malesef