Gozdeklnc20 Günaydınnnnn bebişleriniz kahvaltısını yaptı mı ? 😍 Kimler neler hazırladı neler yedirdi. Benim bebeğim 7. Ayının içinde. Bugünkü kahvaltı menüsü tarhanalı lorlu omlet (yumurtanın sadece sarısı ile) Yanında yoğurt 💁♀️ ilk kez yaptım. Bayıldı 😍
Lolik Gozdeklnc20 17 aylık🥰 bugün böyleydi Domatesli yumurta (pek yemedi yumurtanın sarısını yedi bi kaç lokmada domatesli kısmından yedi) Çeçil peyniri Zeytin Havuç Elma Minnak simit Portakal suyu
Gozdeklnc20 Lolik şöyle zengin kahvaltılara geçeceğimiz günleri ben de 4 gözle bekliyorum 😍 afiyet olsun miniğe 🥰